מדפיסים הכל שתהיו מרוצים​

פולדרים לעסקים ומוסדות

איזה סוגי פולדרים יש בשוק? איזה פולדר מתאים למי ולמה?
כאן תוכלו לקרא על פולדרים וכל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים פולדר

פולדר ממותג משמש בתי עסק, מוסדות חינוך ובתי ספר, מסעדות, ארועים שונים ועוד… פולדר ממותג הינו מוצר פרסום ושיווק מקסים. בעלות כלל לא גבוהה, תחלקו פולדר שלכם עם הלוגו שלכם, ישתמשו בו ויזכרו אתכם בכל שימוש.

סוגי הפולדרים של אוגדנית:

  • פולדרים ממותגים – מיתוג פולדר עם לוגו של העסק שלכם או של המוסד החינוכי. בכנסים שונים וערבי התרמה מקובל לחלק פולדר עם לוגו, כמו כן בבתי ספר בזמני פעילות ומבצעים, אנו נייצר לכם פולדר עם כל גרפיקה שתצטרכו. לקראת סוף שנה המוסד שלכם מחלק תעודות? גם כאן, פולדר עם הדפסה של המוסד ומקום להכנסת התעודה ותמונת מחזור יתאים לכם מאד!
  • פולדרים בהתאמה אישית –  אין גבול לאפשרויות שנוכל לייצר לכם לפי ההעדפות ודרישות שיתאימו לכם… צריכים מקום לעט? תופסן לדפים? אין בעיה, רק תגידו. אולי מתאים לכם רק כיס אחד? או שדוקא כמה כיסים, ובכמה גדלים? אין בעיה! אנחנו כאן לשירותכם.
  • פולדרים יוקרתיים – אנו מייצרים בהתאמה לכל סגנון שיתאים לכם. ניתן לייצר את הפולדר מסקאי בגוונים שונים, עם הטבעה בכסף או בזהב. אם בכלל אתם רוצים להשקיע, נוסיף לכם גם פינות מזהב, פולדר יוקרתי כ"כ יתאים מאד לעורכי דין, מרצים, מועצות דתיות, תורמים ועוד.

למה דווקא פולדרים של אוגדנית?

הפולדרים של אוגדנית משמשים מוצר פרסומי מעולה, הם שומרים על הדפים בצורה מושלמת, הרבה יותר מפולדרים פשוטים מנייר, ונראים יוקרתיים ומרשימים. 

דוגמאות של פולדרים ואוגדנים ממותגים

פולדר עם לוגו וכיסים

פולדר לתמונת מחזור ממנילה

פולדר ממותג עם פינות זהב

אתם יותר ממוזמנים ליצור איתנו קשר, נשמח מאד לעמוד לשירותכם
ולייצר לכם פולדר מושלם לחלום שלכם

חייגו 0527-151-529

נשמח לתת לך שירות מקצועי ומחיר משתלם

אפשר גם להשאיר פרטים כאן בטופס ונחזור אליכם בהקדם

Email tdcolors@gmail.com